loading...

subota, 30. rujna 2017.

Čudo od jednog jajeta: Jeftin kolač gotov za samo pola sata!.

"Čudo od jednog jajeta" čine sastojci koje manje više uvijek imamo u kuhinji i za čiju vam je pripremu potrebno da odvojite tek pola sata. 

SASTOJCI za biskvit: 1 jaje 1 šoljica šećera 1 šoljica mljevenih oraha 1 šoljica mlijeka pola šoljice ulja 1 šoljica brašna 1 prašak za pecivo za krem: 1 puding od vanile 3 dcl mlijeka 2 kašike šećera 150 g margarina 

Priprema biskvita: 
umutite jaje i dodajte pola šoljice šećera i nastavite da miksate dok ne dobijete gustu kremastu teksturu, potom dodajte mlijeko i miješajući postepeno dodajte ostatak šećera.
 Potom kašikom promiješajte orahe i ulje, razradite i na kraju kašikom promiješajte brašno pomiješano s praškom za pecivo. Tako pripremljenu smjesu prelijte u pobrašnjenu i nauljenu tepsiju. Pecite u rerni zagrijanoj na 170 stepeni oko 20 minuta. 
Savet: Biskvit mora da bude sočan zato je važno da ga ne prepečete.

 Nakon 15 minuta pečenja slobodno čačkalicom provjerite sredinu biskvita. Ukoliko na čačkalici ne ostaju tragovi smjese, možete da ga izvadite iz šporeta. Pripreman krema: Odvojite 1 dl mleka i u njega umiješajte puding i šećer, ostatak mlijeka stavite u lonac da provrije. 

Smanjite vatru i u vrelo mlijeko polagano miješajući dodajte pripremljeni puding. Kada sve provrije, skinite s vatre i ostavite da se ohladi, pa potom dodajte margarin i sve dobro umutite mikserom. Na ohlađeni biskvit dodajte krem i posipajte rendanom čokoladom, cimetom, mljevenim orasima ili dodatkom po želji..

1 komentar:

  1. Nazovite ili Whatsapp Dr Isikolo za hitnu ljubavnu čaroliju +2348133261196
    Ja sam Ivana Nikola iz Bosne, sretan sam što se moj muž vratio u život nakon dvogodišnjeg razvoda, dr. Isikolo je donio muža i danas sam tako uzbuđen. Dobio sam dr. Isikolo online e-mail kada je dama svjedočila o snažnom čarobnjaku koji je obnovio brak, a onda sam joj rekao jer joj je pomogao, on mi može pomoći, pa sam ga poslao e-poštom i rekao mu bol u kome sam prolazio , i on mi je rekao što da radim, a ja sam to učinio, a onda je učinio hitnu ljubavnu čaroliju za mene. 48 sati kasnije, moj muž se vratio kući s puno ljubavi i radosti i ispričao se zbog svoje pogreške i zbog boli koji me je prouzročio. Onda je od tog dana naš brak bio jači nego prije, Svi zahvaljujući dr. Isiku. Naša obitelj ponovno je gotova. Ako prolazite kroz razvod / prekid jer mi je dr. Isikolo pomogao, on vam također može pomoći ... nazovite ga na adresi: isikolosolutionhome@gmail.com, hvala dr. Isikolou za spašavanje slomljenog braka i donio muža natrag k meni.
    Pošaljite mu e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com. WhatsApp ga sada +2348133261196

    OdgovoriIzbriši