loading...

petak, 31. kolovoza 2018.

DNEVNI HOROSKOP ZA 31. AVGUST: Ovna očekuje početak nove veze, Blizance nervoza na poslu, a Vagu stari zdravstveni problem



Na pragu jeseni emocije eskaliraju pa nam je samokontrola na velikom ispitu


Uzdržite se od burnih reakcija kako jesen ne biste dočekali sami i bez partnera i prijatelja - savetuje dnevni horoskop.

OVAN
POSAO: Očekuju vas drastične promene na polju zarade. Moguće je da će se neke stvari odvijati prilično neočekivano.
LJUBAV: Dopada vam se osoba koja je takođe zainteresovana za vas. Uskoro vas očekuje početak nove veze.
ZDRAVLJE: Mogući problemi sa štitnom.
BIK
LJUBAV: Konstantne svađe sa partnerom negativno utičuna vašu vezu. Moguće je da se osećate veoma frustrirano zbog svih problema.
ZDRAVLJE: Povedite računa o migreni.
BLIZANCI
POSAO: Nervoza i nestrpljenje koje unosite u poslovno okruženje ne mogu da vas dovedu do dobrih rezultata.
LJUBAV: Voljena osoba krije nešto od vas i to ste uspeli da razotkrijete. Očekuje vas period u kom ćete razmatrati prekid.
ZDRAVLJE: Povedite računa o nervima.
RAK
POSAO: Mogući su problemi koji se vezuju za nesuglasice sa saradnicima. U poslovnom okruženju vlada prilično haotična atmosfera.
LJUBAV: Niste spremni da uđete u novu ljubavnu vezu. Želite neko vreme da se zabavljate i da uživate u svojoj slobodi.
ZDRAVLJE: Odlično stanje.
LAV
POSAO: Moguće je da ćete imati promenu radnog mesta iako tako nešto ne očekujete.
LJUBAV: Pred vama je dan tokom kojeg na ljubavnom polju možete imati svađe i nesuglasice ako ste u vezi.
ZDRAVLJE: Bilo bi dobro da posetite zubara.
DEVICA
POSAO: Možete da očekujete iznenadnu ponudu iz inostranstva koja će vam popraviti raspoloženje.
LJUBAV: Pred vama je uzbudljiva i strastvena avantura u kojoj ćete uživati. Ozbiljna veza još nije na vidiku, niti ste sa time opterećeni.
ZDRAVLJE: Nema problema na ovom polju.
VAGA
POSAO: Možete da očekujete da ćete imati promenljivo stanje vezano za vaše polje finansija i da će biti nekih oscilacija.
LJUBAV: Voljena osoba se prema vama u nekom trenutku ponela neadekvatno i želite sada da se na neko vreme distancirate od nje.
ZDRAVLJE: Problemi sa bešikom.
ŠKORPIJA
POSAO:
Možete da očekujete otvoren konflikt sa poslovnim partnerom, a moguće i prekid saradnje.
LJUBAV: Iznenada se u vašem okruženju pojavljuje nova osoba koja je veoma lako privukla vašu pažnju. Možete da očekujete zanimljiv dan.
ZDRAVLJE: Dobro se osećate.
STRELAC
POSAO: Poslovna situacija kod vas nije sjajna. Moguće je da vlada opšta atmosfera panike i tenzije.
LJUBAV: Možete da se nadate stabilnoj situaciji sa emotivnim partnerom. Danas vas ne očekuju veće promene u ljubavi.
ZDRAVLJE: Proverite krvnu sliku za svaki slučaj.
JARAC

POSAO: Možete da očekujete da ćete biti rasterećeni. Dan je povoljan za odmor i uživanje, nema previše posla.
LJUBAV: Novo emotivno poznanstvo u vama budi jake emocije. Ako je u pitanji Škorpija očekuje vas odlično slaganje sa njom.
ZDRAVLJE: Bavite se sportom!
VODOLIJA
POSAO: Možete da očekujete promene na polju privatnog posla. Neke komplikacije se mogu pojaviti kada najmanje očekujete.
LJUBAV: Ukoliko vi i voljena osoba planirate preseljenje ili uređenje životnog prostora, možete da očekujete odličan dan.
ZDRAVLJE: Mogući su problemi sa probavom.
RIBE
POSAO: Posao koji se tiče trgovine vam može odlično ići od ruke. Pred vama je faza u kojoj ćete biti veoma zadovoljni.
LJUBAV: Nije vam problem da otvoreno pokažete svoje interesovanje prema osobi koja vam se dopada.
ZDRAVLJE: Manji problemi sa grlom i sinusima.

1 komentar:

  1. U prošlosti sam imala mučne odnose sa suprugom što je dovelo do razvoda od prvog muža. Nakon što smo se ja i moj bivši suprug razveli, imala sam još jednu priliku da se ponovno udam i samo 5 godina mog drugog braka uslijedio je još jedan razvod koji me gotovo emocionalno ubio. Ostala sam još dvije godine neudana i samohrana majka. Iskreno, nisam bila baš sretna jer svaka žena treba muškarca u svom životu, jednom sam vidjela fotografiju svojih prvih muževa i shvatila koliko ga volim i nedostaje mi. Pokušao sam doći do njega, ali rečeno mi je da je nastavio sa svojim životom i da možda nikada više nećemo biti zajedno. Gorko sam plakala te noći misleći da sam izgubila muškarca za kojeg sam imala toliko ljubavi. Zamolio sam za savjet što da radim, a moj prijatelj mi je dao kontakt s DR ODION-om, konzultirao sam ga i u najboljem izdanju svojim moćnim čarolijama pomogao mi je s čarolijom ponovnog braka i vratio mi bivšeg supruga , u samo 4 dana imala sam čarobnjaka s molitvama za duhovno okupljanje s DR ODION-om, sve se u mom životu dobro preokrenulo, sada opet sretno živim sa svojim prvim suprugom i rješavam probleme oko razvoda. uz pomoć DR ODION-a, čovjek je mudar i pažljiv. Hvala i cijenim svu pomoć koju ste pružili da se moj bivši suprug vrati u moj život. Danas ovdje svjedočim da je DR ODION moćan i da jednom može riješiti sve probleme u prekinutom odnosu s ljubavlju. kontaktirajte ga za bilo kakvo rješenje bilo koje vrste odnosa. Pošaljite e-poštu .... (drodion60@yandex.com) Također ga možete nazvati ili dodati na WhatsApp +2349060503921

    OdgovoriIzbriši