loading...

četvrtak, 30. kolovoza 2018.

Nepokretni mladoženja (26) prohodao na svom vjenčanju: Trenutak kada su svi zaplakali!


Osam godina nakon što je Chris Norton zadobio povredu igrajući američki nogomet zbog koje je ostao nepokretan, ovaj 26-godišnji mladić rekao je sudbonosno “da” svojoj zaručnici Emily Summers.

Chris, sada motivacijski govor, upoznao je svoju mladu 2013. godine, a Emily je otkrila kako ju je u trenu privukao Chris i njegova životna priča.



Svečanom obredu vjenčanja prisustvovalo je oko 200 uzvanika, a nirko od njih nije ostao ravnodušan kada je mladoženja, oslonjen na svoju suprugu, ustao iz kolica i prošetao odmah nakon sklapanja braka.

To je izazvalo gromoglasan pljesak, a mnogi nisu sakriti suze. Pogledajte kako je izgledao ovaj dirljivi trenutak na 16:30:





1 komentar:

  1. U prošlosti sam imala mučne odnose sa suprugom što je dovelo do razvoda od prvog muža. Nakon što smo se ja i moj bivši suprug razveli, imala sam još jednu priliku da se ponovno udam i samo 5 godina mog drugog braka uslijedio je još jedan razvod koji me gotovo emocionalno ubio. Ostala sam još dvije godine neudana i samohrana majka. Iskreno, nisam bila baš sretna jer svaka žena treba muškarca u svom životu, jednom sam vidjela fotografiju svojih prvih muževa i shvatila koliko ga volim i nedostaje mi. Pokušao sam doći do njega, ali rečeno mi je da je nastavio sa svojim životom i da možda nikada više nećemo biti zajedno. Gorko sam plakala te noći misleći da sam izgubila muškarca za kojeg sam imala toliko ljubavi. Zamolio sam za savjet što da radim, a moj prijatelj mi je dao kontakt s DR ODION-om, konzultirao sam ga i u najboljem izdanju svojim moćnim čarolijama pomogao mi je s čarolijom ponovnog braka i vratio mi bivšeg supruga , u samo 4 dana imala sam čarobnjaka s molitvama za duhovno okupljanje s DR ODION-om, sve se u mom životu dobro preokrenulo, sada opet sretno živim sa svojim prvim suprugom i rješavam probleme oko razvoda. uz pomoć DR ODION-a, čovjek je mudar i pažljiv. Hvala i cijenim svu pomoć koju ste pružili da se moj bivši suprug vrati u moj život. Danas ovdje svjedočim da je DR ODION moćan i da jednom može riješiti sve probleme u prekinutom odnosu s ljubavlju. kontaktirajte ga za bilo kakvo rješenje bilo koje vrste odnosa. Pošaljite e-poštu .... (drodion60@yandex.com) Također ga možete nazvati ili dodati na WhatsApp +2349060503921

    OdgovoriIzbriši