loading...

petak, 31. kolovoza 2018.

Najbolji prirodni lijekovi za liječenje modrica na tijelu



Jeste li i vi nespretnica i gotovo svaki dan imate neku novu masnicu za koju uopšte ne znate odakle se stvorila? U potpunosti vas razumemo i zato vam donosimo spisak najboljih i najdelotvornijih prirodnih lekova protiv masnica.
Masnice uzrokuju dovoljno jaki udarci koji oštećuju krvne sudove koji se nazivaju kapilari koji procure oko tkiva, ali krv ne izlazi na površinu jer koža nije oštećena. Vremenom, masnica menja boju od crne, ljubičaste, preko zelene i žute. Masnice obično nestaju same od sebe bez ikakvih tretmana i obično ne ostavljaju nikakve posledice.
Ukoliko ipak želite ubrzati proces zacelenja posebno ako se masnica nalazi na vidljivom mestu možete preduzeti neke korake koji će vam u tome pomoći. Za početak na udarac stavite hladan oblog da bi ublažili protok krvi i smanjili promenu boje. Nakon toga stavite topao oblog koji će pomoći da se krv ispod kože povuče. Ako koža nije oštećena možete koristiti i mnoštvo biljnih pripravaka.
Kako ubrzati proces zacelenja
Stavite led čim prije. Kao i kod svih ostalih povreda važno je da na udarac što prije stavite hladan oblog. Kad ohladite krvne sudove manja je verovatnoća da će krv procuriti oko ostalog tkiva. Na masnicu možete staviti ledena pakovanja ili pak hladnu krpu, ali i kesu sa zamrznutim povrćem. Stavite oblog na masnicu i držite 10 minuta, zatim sklonite i pričekajte 20 minuta pa ponovno stavite oblog.
Ako ste udarili ruku ili nogu, oko udarca odmah zamotajte elastični zavoj, jer ako stisnete tkivo sprečavate da krv i dalje curi ispod kože.
Smirite se. Da biste sprečili da masnica postane jako velika, pokušajte sesti i podići taj deo tela koji ste udarili u visinu srca.
Vreme je za toplinu
Nakon što ste masnicu 24 sata tretirali hladnoćom, vreme je da pređete na toplinu da biste pospešili protok krvi i da bi se krv koja se stvorila brže povukla. Nekoliko puta dnevno po 20 minuta držite tople obloge na mestu gde ste se udarili. Pripazite samo da oblog ne bude previše vruć da se ne biste opekli.
Topli oblozi od gaveza. Gavez je biljka za koju je poznato kako pomaže zacelenje udaraca, rana i masnica i uopšte ne čudi što je spominjemo u ovoj priči. Dve šolje kipuće vode prelijte preko sušenih listova gaveza, ostavite da stoji 10 minuta zatim procedite. Namačite gazu u ovaj čaj i držite na masnici oko sat vremena.
Sirće i topla voda. Poznato je da sirće pospešuje protok krvi i može pomoći da se krv što pre povuče ispod kože. Istu stvar radi i hamamamelis.

1 komentar:

  1. U prošlosti sam imala mučne odnose sa suprugom što je dovelo do razvoda od prvog muža. Nakon što smo se ja i moj bivši suprug razveli, imala sam još jednu priliku da se ponovno udam i samo 5 godina mog drugog braka uslijedio je još jedan razvod koji me gotovo emocionalno ubio. Ostala sam još dvije godine neudana i samohrana majka. Iskreno, nisam bila baš sretna jer svaka žena treba muškarca u svom životu, jednom sam vidjela fotografiju svojih prvih muževa i shvatila koliko ga volim i nedostaje mi. Pokušao sam doći do njega, ali rečeno mi je da je nastavio sa svojim životom i da možda nikada više nećemo biti zajedno. Gorko sam plakala te noći misleći da sam izgubila muškarca za kojeg sam imala toliko ljubavi. Zamolio sam za savjet što da radim, a moj prijatelj mi je dao kontakt s DR ODION-om, konzultirao sam ga i u najboljem izdanju svojim moćnim čarolijama pomogao mi je s čarolijom ponovnog braka i vratio mi bivšeg supruga , u samo 4 dana imala sam čarobnjaka s molitvama za duhovno okupljanje s DR ODION-om, sve se u mom životu dobro preokrenulo, sada opet sretno živim sa svojim prvim suprugom i rješavam probleme oko razvoda. uz pomoć DR ODION-a, čovjek je mudar i pažljiv. Hvala i cijenim svu pomoć koju ste pružili da se moj bivši suprug vrati u moj život. Danas ovdje svjedočim da je DR ODION moćan i da jednom može riješiti sve probleme u prekinutom odnosu s ljubavlju. kontaktirajte ga za bilo kakvo rješenje bilo koje vrste odnosa. Pošaljite e-poštu .... (drodion60@yandex.com) Također ga možete nazvati ili dodati na WhatsApp +2349060503921

    OdgovoriIzbriši