loading...

petak, 31. kolovoza 2018.

RODILA SAM IH SA 500 GRAMA, REKLI SU MI DA NEĆE PREŽIVJETI: Niko ne može vjerovati da MOJA DJECA SADA OVAKO IZGLEDAJU! (FOTO)



Lusi Hol (26) i Josef Barker (26) iz Lidsa bili su prestravljeni kada je Lusi rodila blizance, a svaki od njih je imao tek 500 grama.

Ljekari su im poručili da se trebaju spremiti na najgore.

Dječaci Čarli i Harvi su rođeni u 24. sedmici trudnoće i bili su tako mali da su roditeljima mogli stati na dlan.



Ljekari im nisu davali mnogo šanse. 


Nismo bili spremni za porođaj, sve se desilo tako iznenada. Čim su se rodili, odnijeli su ih na intenzivnu njegu, nisu mi dali ni da ih vidim. Džozef je nekako uspio da uslika dvije slike. Kad sam ih napokon vidjela, shvatila sam ozbiljnost situacije. Bili su tako mali da mi se srce slamalo. Poslije upozorenja ljekara, pripremali smo se na izvjesnu mogućnost da ostanemo bez oba dječaka. A eto, danas im se divimo iz dana u dan kako su sve veći, jači i snažniji. Nakon što sam videjla koliko napreduju, smatram da limit za abortus treba da se smanji - poručuje majka.


Harvi i Čarli su živi dokaz da bebe rođene u 24. nedjelji mogu da prežive. Niko nije vjerovao u njih i svima su pokazali da griješe - 


kazali su sretni roditelji 15 mjeseci poslije.
Bebe su u bolnici provele skoro 5 mjeseci, a nakon toga su dobili dozvolu da odu kući.




    Međutim, jedan od blizanaca je zbog problema sa plućima uskoro morao da se vrati u bolnicu.

Harvi je 29. maja napokon iz bolnice otpušten i vratio se kući roditeljima i bratu. Iako su i dalje sitni u odnosu na prosječnu decu tog doba, dječaci napreduju iz dana u dan.





1 komentar:

  1. U prošlosti sam imala mučne odnose sa suprugom što je dovelo do razvoda od prvog muža. Nakon što smo se ja i moj bivši suprug razveli, imala sam još jednu priliku da se ponovno udam i samo 5 godina mog drugog braka uslijedio je još jedan razvod koji me gotovo emocionalno ubio. Ostala sam još dvije godine neudana i samohrana majka. Iskreno, nisam bila baš sretna jer svaka žena treba muškarca u svom životu, jednom sam vidjela fotografiju svojih prvih muževa i shvatila koliko ga volim i nedostaje mi. Pokušao sam doći do njega, ali rečeno mi je da je nastavio sa svojim životom i da možda nikada više nećemo biti zajedno. Gorko sam plakala te noći misleći da sam izgubila muškarca za kojeg sam imala toliko ljubavi. Zamolio sam za savjet što da radim, a moj prijatelj mi je dao kontakt s DR ODION-om, konzultirao sam ga i u najboljem izdanju svojim moćnim čarolijama pomogao mi je s čarolijom ponovnog braka i vratio mi bivšeg supruga , u samo 4 dana imala sam čarobnjaka s molitvama za duhovno okupljanje s DR ODION-om, sve se u mom životu dobro preokrenulo, sada opet sretno živim sa svojim prvim suprugom i rješavam probleme oko razvoda. uz pomoć DR ODION-a, čovjek je mudar i pažljiv. Hvala i cijenim svu pomoć koju ste pružili da se moj bivši suprug vrati u moj život. Danas ovdje svjedočim da je DR ODION moćan i da jednom može riješiti sve probleme u prekinutom odnosu s ljubavlju. kontaktirajte ga za bilo kakvo rješenje bilo koje vrste odnosa. Pošaljite e-poštu .... (drodion60@yandex.com) Također ga možete nazvati ili dodati na WhatsApp +2349060503921

    OdgovoriIzbriši